aplikacji do zakupów 

Co robić i czego nie robić, gdy korzystasz z aplikacji do zakupów 

Detaliści tacy jak Target i Amazon korzystają z aplikacji mobilnych, aby pomóc konsumentom zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki takim funkcjom, jak portfele cyfrowe i rozszerzona rzeczywistość. Strategiczne aplikacje pozwalają uprościć zakupy w sklepie i zakupy online, ale klienci mogą również uznać, że wygoda wiąże się z ryzykiem: impulsywnymi decyzjami i nadmiernymi wydatkami. 

„Teraz zakupy mogą być dostępne w dowolnym miejscu, wiele razy dziennie, co jest dobre dla klientów ceniących wygodę” – powiedział Casey Taylor, partner w biurze Bain and Company, firmie konsultingowej zajmującej się zarządzaniem. „Ale dla klientów z ograniczonym budżetem, co uważam za główną ostrożność, to to, że jest to bardzo łatwe – prawie zbyt łatwe”. 

Oto, jak uzyskać jak najwięcej z aplikacji detalicznych, unikając przy tym wad. 

Nie włączaj powiadomień 

Nie włączaj powiadomień 

Powiadomienia push – alarmy pojawiające się na telefonie – a e-maile mają tendencję do „łapania ludzi w momentach wrażliwych”, zachęcając ich do wydawania pieniędzy na rzeczy, których inaczej by nie robili, powiedział Marszałek Cohen, główny analityk branży w NPD Group, rynek firma badawcza. 

Dane pokazują, że 9,6 razy więcej użytkowników dokonuje zakupu, gdy aplikacja wysyła promocyjne powiadomienie push w porównaniu z tymi, którzy jej nie otrzymali, zgodnie z Leanplum, platformą marketingu mobilnego. Powiadomienia zwiększają również kwotę, jaką przeciętny klient wydaje 16 procent. 

Szybka korekta: wyłącz powiadomienia w aplikacji lub w ustawieniach urządzenia i zrezygnuj z e-maili sprzedawców, jeśli są zbyt kuszące, by oprzeć się nadmiernym wydatkom. 

Zrób listę zakupów 

Zrób listę zakupów 

Weź inwentarz i zrób listę potrzebnych rzeczy. Listy zakupów mogą zniechęcić do zakupów impulsowych, utrzymując określony towar na najwyższym poziomie. Większość aplikacji sprzedawców ułatwia przeglądanie i edytowanie list na urządzeniu. 

Na przykład aplikacja Kohl’s umożliwia kupującym ustawienie budżetu, a następnie automatycznie odejmuje cenę każdej pozycji z listy. Inni handlowcy, tacy jak The Home Depot, zawierają mapy lub numery przejść, aby pomóc klientom wyśledzić produkty na swoich listach w lokalnych sklepach. 

Nie przechowuj informacji o płatnościach w pliku 

Nie przechowuj informacji o płatnościach w pliku 

Chociaż przechowywanie informacji o wysyłce i fakturowaniu przyspiesza proces realizacji transakcji, może również ułatwić kupowanie frywolnych zakupów. Badacze odkryli, że w porównaniu z gotówką, metody płatności za kulisami sprawiają, że kupujący czują się oderwani od swoich pieniędzy – i częściej wydają pieniądze. 

„Teraz dzięki technologiom, w których można po prostu użyć odcisku palca lub po prostu zrobić zdjęcie swojej karty kredytowej, płatność staje się niezwykle prosta” – powiedział Taylor. 

Zamiast tego wpisz informacje o płatności za każdym razem, zamiast zapisywać numery kart kredytowych lub link do konta PayPal. Dodatkowy krok sprawia, że ​​wymiana pieniędzy staje się bardziej realna. 

Przynajmniej „zaczerpnij oddechu zanim dotkniesz” kasy „, aby upewnić się, że twój zakup to tyle, ile naprawdę potrzebujesz tego przedmiotu, a fakt, że zakupy stały się bardziej rozrywkowe i stały się bardzo łatwe” – powiedział Taylor. 

Użyj swojego aparatu 

Użyj swojego aparatu 

Użyj funkcji aparatu w aplikacjach, aby przeczytać szczegóły produktu i opinie klientów. 

„Pozwala to na większe wykorzystanie wiedzy o tym, co mogą zrobić te produkty, które kupujesz” – powiedział Cohen. 

Niektóre aplikacje wyświetlają informacje o produkcie po zeskanowaniu kodu kreskowego przedmiotu za pomocą aparatu. Sklep kosmetyczny Sephora zawiera rzeczywistość rozszerzoną, która pozwala klientom wirtualnie wypróbować produkty do makijażu i kolory, gdy patrzą w kamerę swojego urządzenia. 

Kamery mogą również przyzywać oszczędności: zrób zdjęcie potwierdzenia w aplikacji Walmart, a narzędzie Savings Catcher dopasuje niższą reklamowaną cenę konkurencji – nawet po zakupie. Walmart zwraca różnicę na elektronicznej karcie podarunkowej. Sprawdzanie aplikacji przez firmę Target w przypadku kuponów producentów i transakcji w sklepie na zeskanowanych przedmiotach. 

Nie skupiaj się na jednym sprzedawcy 

Nie skupiaj się na jednym sprzedawcy 

Dzięki ekskluzywnym ofertom i wbudowanym programom lojalnościowym aplikacje do zakupów „indywidualnych sprzedawców detalicznych zamierzają zablokować kupujących”, powiedział w e-mailu Jie Zhang, profesor marketingu w Szkole Biznesu Uniwersytetu Roberta H. Smitha w University of Maryland. Na przykład funkcja portfela w aplikacji J.C. Penney pozwala kupującym zobaczyć i wymienić nagrody, kupony i karty podarunkowe w jednym miejscu. 

Jednak korzystanie z aplikacji tylko jednego sprzedawcy może oznaczać brak możliwości zaoszczędzenia pieniędzy. Logika jest prosta i dotyczy nie tylko zakupów – gra w kasynie online ma taki sam efekt. Trzymasz się jednego – tracisz wspaniałe oferty. Otwórz ten link, aby uniknąć tego błędu. 

„Tak, może być 20-procentowa wyprzedaż, ale może być bardzo łatwo uzyskać 35% zniżki w innym dokładnie takim samym produkcie” – powiedział Cohen. 

Użyj narzędzia do porównywania cen, takiego jak ShopSavvy lub Google Shopping, aby znaleźć najlepszą cenę dla wielu sprzedawców. 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *